Faciliteren van LEAN-trajecten

Faciliteren van LEAN-trajecten

Verbeter processen met behulp van de beproefde LEAN-methode. Kom los van ‘we werken al jaren zo’ en realiseer procesverbeteringen met de mensen die het werk moeten doen. Get in Charge faciliteert elk LEAN-traject van begin tot eind.

Onze werkwijze

De LEAN-methode wordt vaak ingezet om klantwaarde te creëren door bedrijfsprocessen efficiënter te maken. Verspilling wordt hierbij zoveel mogelijk geëlimineerd, waardoor de winstgevenheid van uw bedrijf wordt verbeterd en de klant centraal wordt gesteld.

LEAN

Waar de LEAN-methode zich richt op het elimineren van processen, leent LEAN Six Sigma zich voor het verbeteren van de stappen in het proces. Na grondige analyses wordt samen met de werknemers gekeken waar variatie in processen kunnen worden gereduceerd. De klantvraag staat centraal, met als uiteindelijk resultaat dat de klantvraag op een efficiënte manier wordt beantwoord.

 

LEAN Six Sigma

Wij volgen de werkwijze van LEAN Six Sigma. Zelf streven we ook naar LEAN werken: daar waar verbeteringen voor de hand en het oprapen liggen, verspillen we verder geen tijd. Wij leveren kort en gedegen verbeteradvies. Tijdwinst voor u en geen capaciteitsverlies door een onnodig lang traject.